قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

Wiki Article


همچنین آب سردکن و یخ ریز اتوماتیک را در زیر نمایشگر تعبیه نمودند، به لطف وجود این قابلیت ها شما به طور مداوم آب سرد و گوارا و یخ های ریز و درشت در اختیارتان قرار می گیرد. لوگوی بوش را برای بدنه حکاکی نمودند قدرت و استعداد های این برند را به رخ رقیبان بکشاند همچنین حس اعتماد را در دل خریداران زنده نگه دارند چند پایه را جهت استقامت بیشتر دستگاه جاسازی کردند. در نهایت شما هم اگر به دیزین و لوکس جلوه دادن موهای خود اهمیت میدهید ساید بای ساید بوش را از سایت افراد من خریداری نمایید و محیط های خود را به زیبا ترین شیوه ممکن بیارایید. یخچال ساید بای ساید ال جی X247 محصولی با طراحی درخشان و رنگ نقره‌ای و گنجایش 24 فوت که توسط برند کره‌ای ال جی در سال 2017 به بازار عرضه شده است. یخچال از ضروریات اولیه زندگی به شمار می رود، طوریکه شما روزانه با آن برای نوشیدن جرعه ای آب و نگهداری مواد غذایی همچون میوه، سبزیجات، گوشت، مرغ و ...


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 یکی از بی نظیرترین تولیدات کمپانی بوش است. این شاهکار بوش، هم اکنون در بازار طرفداران زیادی دارد؛ چرا که مجهز به برنامه های بسیار کاربردی جدیدی می باشد. با کمک این قابلیت ها و برنامه ها، یخچال عملکرد بهتر و بیشتری خواهد داشت. برنامه های متفاوتی که در طراحی ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 گنجانده شده اند این یخچال فریزر را به انتخاب مناسبی تبدیل کرده است.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


یخچال‌ های بوش با داشتن دو سیستم جداگانه برای به جریان درآوردن هوای سرد در قسمت‌ های متفاوت می‌ توانند روند خنک سازی محصولات مختلفی که درون آنها قرار می دهید را به صورت یکنواخت طی کنند. به همین دلیل وجود این دو سیستم در دستگاه بدون این که بر روی سایر مواد غذایی یخچال فریزر تاثیر دمایی منفی بگذارد به تنظیم دمای یکسان یخچال فریزر خواهد پرداخت. قابلیت SuperFreezing‌ نیز از مواد غذایی در برابر یخ زدن محافظت می‌ کند. بدین صورتکه همراه با این خصوصیت وقتی که مواد غذایی تازه را در داخل فریزر قرار می‌ دهید باعث می‌ شود تا سریع خنک شود. مواد غذایی قرار گرفته شده در فریزر به وسیله تابع انجماد اتوماتیک به حالت عادی برگردانده می‌ شوند و با این کار مانع از اتلاف انرژی می شود. بازار گناوه به عنوان یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی گناوه با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایران، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی گناوه تبدیل شود.


در نگاه اول با دقت زیاد به دستگیره ها، هوم بار، قسمت آبریز و یخساز، صفحه لمسی و محل قرار گرفتن لوگوی bosch توجه کنید. دارای تعدادی طبقه برای نگهداری میوه، بطری آب و سایر مواد غذایی است. در هنگام خرید یخچال سعی کنید از برندهای معروف بازار که ضمانت نامه مشخص، معروف و خدمات پس از فروش مشخصی دارند، انتخاب نمایید.


قابلیت سیستم جریان چندگانه‌ی هوا باعث می شود تمام قسمت‌های داخل یخچال به صورت یکدست و یکپارچه سرد شود. وجود دریچه‌های متعدد در داخل یخچال، جریان هوای خنک را به تمام بخش‌ها منتقل می‌کند. در هنگام خرید یخچال های کمبی و دوقلو حتما به عبارت نفراست به معنی بدون برفک دقت نمایید.


این یخچال مجهز به قفسه کشویی Multibox می باشد، که برای نگه داری میوه و سبزیجات بسیار مناسب و جا دار است. همچنین بر روی درب سمت راست HomeBar و تعداد four طبقه گنجانده شده است. برند بوش با هدف ارتقای سیستم یخچال های ساید بای ساید خودش را با ظرفیتی بزرگ معادل 30 فوت و با مدل KAD80A404روانه بازار کرده است که در صورت نیاز می توانید نگاهی به مشخصات آن بیندازید. قیمت یخچال فریزر بوش مدل پایین به نسبت دیگر مدل ها کمتر است چون هم فضای کمتر و هم ابعاد کوچک تری دارد. پس اگر بخواهیم همین مدل ها را نیز با هم مقایسه کنیم باید به امکانات آن توجه کنید که شامل هوشمند بودن، کشوهای مخصوص، سیستم گردش هوای دوگانه و..


حدالامکان یخچال کنار دیوار قرار نگیرد و در صورت اجبار حداقل ۱۱۰ سانتی متر فضا برای یخچال در نظر گرفته شود. از لحاظ ارتفاع با احتساب بادخور برای بالا می توانید از اندازه ۱۹۰ سانتیمتر برای طراحی استفاده کنید. عمق یخچال به واسطه اینکه از عمق کابینت بیشتر است باید یخچال را در جایی قرار داد که این عیب را بپوشاند یا به وسیله طراحی کابینت هایی با عمق بیشتر در کنار یخچال، این معضل را حل و فصل کرد. در طراحی، ما با عمق یخچال تقریبا کاری نداریم ولی از لحاظ ارتفاع چون معمولا از کابینت بالای یخچالی استفاده می شود، حتما باید ارتفاع را بدانیم و از لحاظ عرض هم باید برای یخچال فضا در نظر بگیریم.


از آنجایی که یخچال فریزرها به صورت شبانه روز فعالیت می کنند، در هنگام خرید این کالا حتما به میزان مصرف انرژی آنها دقت کنید. مدل KAD80A404 با گرفتن برچسب مصرف A+ به عنوان یکی از با صرفه ترین محصولات در تولید انرژی در نظر گرفته شده و کاملا برای کاربران صرفه اقتصادی دارد. ممنون از دیدگاه شما ، در واقع برای سایز یخچال ساید بای ساید باید بیان کنیم که عرض استاندارد یخچال ساید بین 90 تا 92 سانتی متر می باشد اما متاسفانه برخی از سازنده های یخچال ساید بای ساید این استاندارد را رعایت نمی کنند . با سلام اطلاعاتی در این باره ندارم ولی بعضی از یخچال های فن هایشان در زیر دستگاه قرار دارد ابتدا مدل دستگاه خود را چک کنید و از قرار گیری فضای فن اطمینان حاصل فرمایید . اگر فن یخچال شما در قسمت پشتی دستگاه و یا قیمت بالایی تعبیه شده است بهتر است فضای کافی را برای تعبیه هوا در نظر بگرید تا بعدا دچار مشکل نشوید . در رابطه با عرض یخچال ساید بای ساید باید بیان کنیم عرض ساید بای ساید بسته به اندازه ارتفاع و عمق و ظرفیت یخچال ساید متفاوت است اما در کل به صورت میانگین عرض ساید بای ساید ها بین 90 تا ninety two سانتی متر است .


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یخچال ساید بای ساید بوش مدل BOSCH KAG80A104 از یخچال های سری 6 کمپانی بوش است که برجسته ترین ویژگی آن ظرفیت بسیار بالای آن میباشد. این یخچال فریزر با ظرفیت 668 لیتر یکی از جادار ترین یخچال فریزر های موجود در بازار محسوب میشود که برای خانواده های پرجمعیت گزینه ی مناسبی است. این یخچال فریزر مجهز به امکانات و قابلیت های پیشرفته ای است که جایگاه ویژه ای را در بازار جهانی به خود اختصاص داده. بوش در این یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 جذاب و زیبا از لامپ های کم مصرف LED استفاده کرده است. این لامپ ها هم عمر طولانی داشته و هم زیبایی خاصی را در محیط داخلی ایجاد می کنند. از دیگر قابلیت های یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 وجود فناوری انجماد سریع می باشد.


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


ارتفاع یخچال ساید بای ساید اسنوا one hundred eighty سانتی متر و عمق و عرض آن به ترتیب؛ eighty تا 90 سانتی متر و 92 سانتی متر است. قابلیت SuperFreezingفقط در قسمت فریزر این یخچال ساید بوش 90AW204 تعبیه نشده بلکه این قابلیت در قسمت یخچال نیز وجود دارد. اگر این قابلیت را قبل از اینکه میوه و سبزیجات تازه را در داخل یخچال قرار دهید فعال کنید، دمای یخچال به صورت موقت کاهش می یابد؛ تا مواد غذایی با دمای داخل یخچال سازگار شوند. با این کار نه تنها میوه و سبزیجات به صورت همیشگی تازه و با کیفیت باقی می مانند بلکه تا مدت زمان طولانی در داخل یخچال باقی بمانند. سیستم MultiAirflow تعبیه شده در این مدل از سايد بای سايد استیل با کمک فن باعث حرکت آرام جریان هوای سرد در تمام سطوح منطقه سرد و یخ زده می شود.


در سایت سامان چوب آموزش کابینت سازی به صورت حرفه ای برای اولین بار در ایران ارائه می گردد تا دوستان علاقه مند به این حوزه بتوانند مهارت لازم را در زمینه کابینت و دکوراسیون بدست بیاورند و از آن کسب درآمد نیز داشته باشند. بستگی به اندازه های آشپزخانه شما داره اما در بسیاری از حالت ها این امکان وجود دارد. تمام حقوق برای ایمالز محفوظ است و استفاده از مطالب ایمالز تنها با ذکر نام ایمالز و درج لینک مستقیم مجاز است ، برای اطلاعات بیشتر لطفا با ایمیل با ما ارتباط بر قرار کنید.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

کمپانی بوش یک کشو مخصوص سبزی و میوه طراحی نموده است که داخل این کشو میوه و سبزیجات مدت زمان طولانی تری باقی می مانند و تازگی و طراوت مواد خوراکی حفظ می شود. بررسی بفرمایید برچسپ های داخل یخچال عدد لیتر نوشته بر 28 تقسیم کنید. فقط این نکته را اشاره نکردید که اگر یخچال در کنار دیدار قرار بگیرد چقدر باید فاصله اضافی داشته باشد تا کاملا درب آن باز شود مخصوصا که درب بعضی از یخچالها محدب است. این مدل یخچال ها با عرض ۹۰- ۹۲ سانتیمتر تولید می شوند و از لحاظ ارتفاعی هم ۱۷۵ – ۱۸۰ هستند و از لحاظ عمقی از ۷۵ تا ۸۵ سانتیمتر بسته به ظرفیت یخچال متفاوت هستند. البته در برخی از برند ها یخچال دوقلو با عرض ۶۵ تولید می شود که باید از لحاظ عرضی ۱۴۰ سانتیمتر فضا در طراحی در نظر بگیریم. برای یخچال دوقلو در طراحی، باید یک فضایی هم به عنوان بادخور در نظر گرفت.


، منظور از فوت یخچال ها که به آن ها اشاره داریم همان فوت مکعب است ، به عنوان مثال در نظر بگیرید که 28 عدد مکعب با ابعاد 10 در 10 در 10 دارید که وقتی کنار هم قرار دهید مساوی می شود با یک فوت مکعب که برابر است با 28.36 لیتر . حال سوالی که وجود دارد این است که من باید یخچال ساید بای ساید چند فوت خریداری کنم ؟ در ادامه عرض یخچال ساید ، ارتفاع یخچال ساید و عمق آن ها را برای شما مشخص کرده ایم ، به طور خلاصه فوت را می توان واحد اندازه یخچال دانست . این دستگاه با برخورداری از دو عملکرد SuperFreezing و SuperCooling کمک کرده است بتوانید با خیال راحت و بدون نگرانی از گرم‌شدن موادی که از قبل در یخچال یا فریزر بوده‌اند مواد غذایی تازه خریداری شده را داخل یخچال و فریزر بگذارید. این دو عملکرد به خنک‌سازی و انجماد سریع‌تر مواد غذایی جدید کمک می‌کنند و با فعالسازی آن پس از مدتی عملکرد دستگاه به‌طور خودکار به حالت عادی بازمی‌گردد تا در مصرف برق صرفه‌جویی شود.


یخچال ساید بای ساید بوش محصولی مدرن و پیشرفته و ترکیبی از فناوری روز و طراحی شگفت انگیز است. شرکت بوش با پیشرفت روزافزون دانش و فناوری، محصولات خود را با آخرین طراحی ها و سیستم های روز دنیا تولید می کند. در این یخچال های مدرن ماندگاری مواد غذایی افزایش یافته و نیازی به برفک زدایی نیست. در این مقاله درباره شرکت بوش و یخچال ساید آن صحبت می کنیم و همینطور به نکاتی که باید قبل از خرید ساید در نظر بگیرید، می پردازیم.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


حتی در مواقعی که محصول با ضعف‌هایی همراه است به بیان آن‌ها پرداخته‌ایم تا افراد هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف آن را ببینند و سپس برای خرید محصول تصمیم گیری کنند. ظرفیت خالص این یخچال ۵۲۲ لیتر می باشد که فضایی کافی برای خانواده های با جمعیت متوسط به نظر می رسد . بخش یخچال با ظرفیت ۳۵۹ لیتر در سمت راست و قسمت فریزر با ظرفیت ۱۶۳ لیتر در سمت چپ قرار دارد . برگ و باد یک فروشگاه خرید آنلاین با نماد اعتماد الکترونیکی بوده که با تلاش و همکاری افراد زیادی در پنج زمینه مدیریت، تولید محتوا، فروش محصولات، تبلیغات و ارسال کالا فعالیت داشته و نام خود را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های موجود ثبت نموده است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه؟ امروزه محال است به خانه‌ای بروید و در آن یخچالی برای نگهداری و انجماد... این لامپ‌ها روشنایی زیادی دارند و گرما تولید نمی کنند.با داشتن کشوها و محفظەهای بزرگ ظرفیتی بە میزان 531لیتر را داراست و همجنین طبقەهایی داخلی برای نگهداری و چیدمان تخم مرغها و شیشەهای سس و نوشیدنی ها کاربرد دارد. یکی از اولین مدل‌های تولیدی در جهان است که عمقی نزدیک به eighty five سانتی‌متر دارد.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


برند بوش در قیمتگذاری محصولات خود کمی دست بالا عمل می کند و می توان این برند را یکی از گران قیمت ترین برندهای بازار دانست. با این حال اگر قصد دارید اقدام به خرید یخچال بوش 93AI30 با قیمتی مناسب نمایید ما شما را به خرید این یخچال از بانه یاب دعوت می کنیم. برای اطلاع از قیمت یخچال ساید بای ساید بوش 93ai30 در بانه یاب می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید.


موتور این دستگاه در کنار مصرف بسیار بهینه‌ای که دارد همچنین سطح صدای بسیار کمی هم تولید می‌کند به همین خاطر صدای آن تنها به 44 دسی بل می‌رسد که تقریبا می‌توان گفت امکان شنیدن آن وجود ندارد. گنجایش کلی یخچال فریزر بوش KAN 60A40 NE برابر با ۶۰۴ لیتر است قسمت فریزر این محصول می‌تواند 10 کیلوگرم مواد غذایی را طی مدت 24 ساعت منجمد کند. در صورت قطع برق تا 4 ساعت دمای فریزر در حالت خنک باقی می‌ماند که این موضوع به فاسد نشدن مواد غذایی کمک می‌کند. قیمت جدیدترین یخچال ساید بوش 2019 اصل آلمان (مونتاژ کره جنوبی) تولید شده توسط شرکت قدرتمند بوش از فروشگاه بانه یخچال. خرید آخرین مدل یخچال ساید بوش مدل KAG90AI20N سری 8 با گارانتی معتبر 10 ساله تابا سرویس.


فناوری No frost از دیگر ویژگی های خوب و مفید یخچال فریزر 80A404 است، به لطف حضور این قابلیت دیگر با یخ زدایی های سنتی خدا حافظی کرده و یک فضای بدون برفک و تمیز و در اختیارتان قرار می دهد. ناگفته نماند که در زمان پخت و پز و آشپزی که عجله دارید به کمک شما می‌آید و در تسریع آشپزی نیز موثر می باشد. پس با اطمینان خرید کنید چرا که ما با 10 سال خدمات پس از فروش و three سال گارانتی با بهترین کیفیت و قیمت در کنار شما هستیم.



یخچال و فریزر بوش مدل KAN 60A40 NE دستگاهی با کیفیت ساخت عالی است که در طولانی‌مدت عملکرد رضایت‌بخش و تجربه‌ی کاربری خوبی را برای کاربر رقم می‌زند. این سایدبای‌ساید با طراحی ساده و شکیل با هر آشپزخانه‌ای هماهنگ می‌شود و وسیله‌ای کاربردی در آشپزخانه خواهد بود. وجود آبسردکن و یخساز روی در یخچال و فریزر KAN 60A40 NE دسترسی سریع و آسان کاربر را به آب و یخ ممکن ساخته است. وجود آبسردکن نیاز به باز و بسته‌کردن در یخچال را برای نوشیدن آب برطرف کرده است.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


در بخش فریزر نیز برای تهیمه ی روشنایی از لامپ led بهره گرفته شده است. در ابتدا به سراغ فضای داخلی یخچال بوش می رویم که از زیبایی و ظرافت بسیار خاصی برخوردار است. تمامی کشوها و باکس هایی که در این مدل جدید بوش به کار رفته اند، همگی از جنس نشکن می باشند و این یک نقطه ی قوت بسیار عالی برای بوش Bosch 58A704 به حساب می آید.


برای از بین بردن بوی بد در یخچال بوش، در طبقات مختلف از دانه های قهوه استفاده نمایید. اگر مشکل گرفتگی فاضلاب یخچال برای ناودان فاضلاب یخچال شما پیش بیاید باعث آسیب هاب جدی از جمله جمع شدن آب در کف یخچال، منجمد شدن آب در یخچال و همچنین به دلیل تهویه ناکافی باعث کاهش خنک کنندگی یخچال بوش میشود. فریز نمودن 20 کیلوگرم ماده غذایی در 24 ساعت از دیگر امکانات یخچال بوش است. از دیگر امکانات یخچال بوش این است که دارای برنامه‌ی زمانبندی شده برای کالاهای منجمد است. باکس‌ها و کشوهای یخچال بوش از جنس نشکن هستند و همچنین قابلیت جدا شدن را نیز دارند. طبقات داخلی یخچال از موادی ساخته شده اند که در اثر ضربه مقاومت دارند و همچنین تاثیر مخربی بر سلامتی نخواهد گذاشت.


دیجی‌کالا … بیشتر یخچال و ساید بای سایدهای ال جی معمولا دارای فیلتر داخلی یخچال هستند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

از میان مدل های یخچال و فریزرهای کمبی (بالا و پایین)، در فرانسوی, در فرانسوی، چهاردر، هتلی (مینی)،یکی را انتخاب نمایید. اگر بودجه کافی و موقعیت مناسب برای خرید یخچال فریزر ساید بای ساید را دارید، یخچال ساید بای ساید بوش بهترین گزینه برای شما خواهد بود. طراحی ظاهری یخچال ساید بوش به گونه ای است که زیبایی و جلوه ی بسیار منحصر به فردی به آشپزخانه شما می بخشد. فضای داخلی این یخچال جوری طراحی شده است که نظم دهی به مواد غذایی را راحت تر نموده است و وقتی درب یخچال را باز می کنیم با زیبایی و نظم خاصی از مواد غذایی روبرو می گردیم که بسیار جذاب و لذت بخش است.


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


15 دی 1398سلام دوست عزیز ، لطفا از برق بکشید و مجدد بزنید اگر مشکل حل نشد برد الکترونیکی یخچال بوش باید توسط تعمیرکار در محل چک شود. thirteen فروردین 1400سلام، برد الکترونیکی صفحه دیجیتال ساید بوش شما باید بررسی شود. حتی الامکان دارو و همچنین مواد آزمایشگاهی را در داخل یخچال بوش نگه داری نکنید. بعد از تعویض فیلتر باید اقدام به ریست کردن فیلتر یخچال خود نمایید. برای این تنظیمات باید دمای تنظیم شده برای فصل تابستان در یخچال بوش روی four باشد و این میزان برای فریزر یخچال بوش بهتر است منفی 19 درجه سانتی گراد باشد. به دلیل استفاده از ریل های کاملا تلسکوپی، قرار دادن و برداشتن موادغذایی در یخچال بوش را بسیارساده است.



در این مطلب ما قصد داریم ابعاد استاندارد تمام یخچال ها را برای شما ذکر کنیم تا بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید. باید برای باکس یخچال ساید بای ساید ۱۰۰ سانتی متر فضا قرار داده یشه و ۹۰ سانتی متر بسیار کوچک است. سایت فروشگاه مرکزی بوش ایران به عنوان فروشگاه بزرگ لوازم خانگی بوش، نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش در ایران، افتخار دارد که در این سایت قادر به فروش کلیه محصولات لوازم خانگی بوش می باشد. شما در این سایت می توانید تمامی کالا های برند لوازم خانگی بوش را به صورت آنلاین با بهترین قیمت ، اورجینال و همراه با گارانتی خریداری کنید.



تولیدکنندگان در این نسل بخشی را به محصولات نوین خود اضافه نموده‌اند که موجب دسترسی سریع به اقلام غذایی ضروری می‌شود و موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود. بوش از این قابلیت تحت عنوان هوم بار یاد می‌کند و بر روی نسل جدید ساید بای سایدهای خود قرار داده است. 80A104 از سری تولیدات ساید بای ساید بوش می‌باشد که از وجود قابلیت هوم بار بهره می‌برد. این ویژگی را می‌توانید به صورت درب کوچکی بر روی درب اصلی مشاهده نمایید که به معماری یخچال جذابیت خاصی را بخشیده است. قبل از خرید از هر مجموعه ای این مورد را در نظر داشته باشید.ارسال کالا از بانه مجموعه ماه بانو با دارا بودن جواز کسب فروش لوازم خانگی و همچنین نماد اعتماد الکترونیکی 2 ستاره می تواند انتخاب خوبی برای خرید لوازم خانگی شما از بانه باشد.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش

همه چی در مورد یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


سطح کلاس مصرف انرژی این محصول A می‌باشد یعنی می‌توان گفت کارایی خوبی دارد و مواد غذایی را به خوبی خنک نگه خواهد داشت. با وجود این موتور یخچال و فریزر 80A104 عملکرد بهینه‌ای را خواهد داشت. فناوری گردش هوای چندگانه در این یخچال موجب شده تا هوای سرد و مطبوع دائما در قفسه ها در گردش باشد و تازگی مواد غذایی بدین سان حفظ گردد. این یخچال همچنین از قابلیت FreshSense بهره مند است که باعث می شود دمای مواد غذایی درون یخچال با دمای فضای بیرونی تطابق پیدا کنند و بدین شکل مصرف انرژی به حداقل برسد.


با استفاده از این تکنولوژی دمای یخچال سریعا به دمای نرمال خود باز می گردد و از آسیب دیدن موتور یخچال فریزر جلوگیری می نماید. زیرا گرم شدن دمای یخچال می تواند باعث کند شدن و آسیب به موتور آن گردد که خوشایند نیست. یکی دیگر از معایب ساید بای ساید بوش مربوط به تعمیرات و لزوم تعویض فیلتر و قطعات معیوب دستگاه می‌باشد. در واقع به دلیل شرایط موجود و تحریم‌های فعلی و همچنین لزوم تخصص و مهارت بالا تکنسین‌کاران برای تعمیر ساید بای ساید بوش، در صورت وجود مشکل و ایراد در عملکرد دستگاه، مطمئنا رفع آن را حتماً از سوی نمایندگی‌های معتبر انجام دهید تا مشکلی از این بابت رخ ندهد.

Report this wiki page